FA Cup er ikke så god som Premier League 4
نوشته شده توسط : bartnnwdrak

Ifølge rapporter, Chelsea-vingen William sa. Sammenliknet med å vinne FA Cup, Han ønsket at laget skulle score i topp fire ligaen. Billige Fotballdrakter Chelsea vil spille Southampton i FA Cup-semifinalen. Det er en populær FA Cup-mester. På liga nivå, scorer de 10 poeng mindre enn den fjerde.

" For meg, i forhold til FA Cup, Jeg vil også rangere i de øverste fire i ligaen på slutten av sesongen. Hvis du vinner FA-cupen, Men hvis du ikke klarer å gå inn i topp fire, Da kan du ikke spille Champions League. " William sa.

" Selvfølgelig er troféet et trofé. Men hvis jeg kan velge, vil jeg foretrekke Drakt Chelsea å være i topp fire ligaen. Selvfølgelig vil jeg vinne Chelsea mesterskap for hvert løp. Men hvis noen spør meg: Er du mer tilbøyelig til det? De første fire, kan spille Champions League neste sesong? Eller vil FA-cupen vinne og Chelsea savner UEFA Champions League neste sesong? Jeg vil velge de øverste fire. "





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: